ПЕРЕЛІК НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТІВ

1. Наказ МОН України від 08.09.2020 №1115 «Деякі питання організації дистанційного навчання»

2. Лист МОН України від 16.08.2023 № 1/12186-23 «Про організацію 2023/2024 навчального року в закладах загальної середньої освіти»

3. Лист МОН України 02.11.2020 №1/9-609 «Щодо організації дистанційного навчання»

4. Лист МОН України  21.08.2023 №1/12490 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2023/2024 навчальному році»

5.Розпорядження голови ЗОДА, начальника ЗОВА від 30.08.2023 №481 «Про початок нового 2023/2024 навчального року в закладах освіти Запорізької області»

6. Рішення ВК ЗМР від 29.08.2023 №472 «Про початок нового 2023/2024 навчального року в комунальних закладах загальної середньої та дошкільної освіти міста Запоріжжя».

КОРИСНІ РЕСУРСИ

СУЧАСНЕ ДОШКІЛЛЯ ПІД КРИЛАМИ ЗАХИСТУ

https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/suchasne-doshkillya-pid-krilami-zahistu

ПОРАДИ ВІД ЕКСПЕРТІВ ЮНІСЕФ:

“ЯК ПІДТРИМАТИ ДІТЕЙ У СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЯХ

https://mon.gov.ua/ua/news/poradi-vid-ekspertiv-yunisef-yak-pidtrimati-ditej-u-stresovih-situaciyah 

ПОРАДИ ВІД ЗАХИСНИКА УКРАЇНИ: МОН РОЗРОБИЛО ІНФОРМАЦІЙНИЙ КОМІКС ДЛЯ ДІТЕЙ У ВОЄННИЙ СТАН

https://mon.gov.ua/ua/news/poradi-vid-zahisnika-ukrayini-mon-rozrobilo-informacijnij-komiks-dlya-ditej-u-voyennij-stan

НУМО

https://numo.mon.gov.ua/

ТЕЛЕГРАМ-КАНАЛ "Підтримуй дитину"

https://t.me/pidtrumaidutuny/6862

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

Освітній процес здійснюється в дистанційному режимі з використанням комп’ютерних технологій.  В кожній віковій групі створено групу з батьками в мережі Viber або Telegram для надання рекомендацій щодо здійснення освітньої роботи за окремими темами (фото-, аудіо-, відео-, письмово тощо) та отримання фотозвітів (за бажанням батьків).

 

3

Різновікова

4

5

6-А

6-Б

Понеділок

1.Художньо-мовленнєва діяльність

2.Фізкультура

1. Ознайомлення з предметним довкіллям

2. ОБЖД/гендерне виховання

1. Ознайомлення з предметним довкіллям

2. ОБЖД/гендерне виховання

1.Ознайомлення з предметним довкіллям

2. ОБЖД/гендерне виховання 

 

 

1.Ознайомлення з предметним довкіллям + малювання

2. Музика

1.Ознайомлення з предметним довкіллям + малювання

2. Музика

 

 

Вівторок

1.Ознайомлення з природним довкіллям

2.Малювання

1.*Логіко-математичний розвиток + конструювання

2. Художньо-мовленнєва діяльність

 

1.*Логіко-математичний розвиток + конструювання

2. Художньо-мовленнєва діяльність

 

1.*Логіко-математичний розвиток + конструювання

2. Художньо-мовленнєва діяльність

 

1.*Логіко-математичний розвиток + конструювання

2. Ознайомлення з природним довкіллям

 

1.*Логіко-математичний розвиток + конструювання

2. Ознайомлення з природним довкіллям

 

Середа

1.Розвиток мовлення

2.Фізкультура

1.Розвиток мовлення

2.Аплікація/ліплення

1.Розвиток мовлення

2.Аплікація/ліплення

1. Навчання грамоти

2. Аплікація

 

 

1.Навчання грамоти

2. ОБЖД/гендерне виховання

 

1.Навчання грамоти

2. ОБЖД/гендерне виховання

 

 

Четвер

1.Сенсорика

2. Ознайомлення з предметним довкіллям + аплікація/ліплення

1.Музика

2. Навчання грамоти

 

1.Музика

2. Навчання грамоти

 

1 . Розвиток мовлення + малювання

2. Музика

 

1 Розвиток мовлення

2. Ліплення

3.Фізкультура

 

1 Розвиток мовлення

2. Ліплення

3.Фізкультура

 

 

 

П’ятниця

1.Музика

2.Сенсорика + конструювання

1. Ознайомлення з природним довкіллям + малювання

2.Фізкультура

 

1. Ознайомлення з природним довкіллям + малювання

2.Фізкультура

 

1. *Ознайомлення з природним довкіллям + ліплення

2. Фізкультура

1. Художньо-мовленнєва діяльність + аплікація

2. Економічна освіта

1. Художньо-мовленнєва діяльність + аплікація

2. Економічна освіта

 

 

Канал на ютубі вихователя Руденко Ольги Трохимівни

https://www.youtube.com/@user-tl7iu3qw5o

БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ

Інформаційна безпека дітей: особлива увага педагогів та батьків

Забезпечення інформаційної безпеки та кібербезпеки дітей в умовах воєнного стану є надзвичайно важливим завданням. Ось декілька порад, які можуть допомогти в цьому процесі:

Розмовляйте з дітьми: Важливо встановити відкриту комунікацію з дітьми і пояснити їм про потенційні загрози в інтернеті та кіберпросторі. Обговорюйте з ними правила безпеки та ризики, що пов’язані зі спілкуванням в мережі.

Встановлення обмежень: Розгляньте можливість встановлення фільтрів контенту та обмежень доступу до певних веб-сайтів. Існують спеціальні програмні засоби, які можуть допомогти в цьому процесі.

Навчіть їх захищати свої особисті дані: Поясніть дітям, як важливо берегти свої особисті дані та уникати надання їх незнайомим людям в мережі. Поясніть, що це може включати такі відомості, як адреса, номер телефону, повне ім’я тощо.

Соціальні мережі та конфіденційність: Поясніть дітям про поняття приватності і наслідки неправильного використання соціальних мереж. Розкажіть про те, як управляти налаштуваннями конфіденційності та частину особистої інформації тримати прихованою.

Будьте прикладом: Показуйте дітям, як користуватися інтернетом безпечно, дотримуючись правил кібербезпеки. Будьте свідомим користувачем і підтримуйте добрі практики безпеки в мережі.

Спостереження та контроль: Умови воєнного стану можуть створити додаткові ризики для дітей в онлайн-середовищі. Важливо бути свідомим того, з ким ваші іти спілкуються в Інтернеті та яку інформацію вони обмінюються. Спостерігайте за їхньою активністю в мережі та, якщо потрібно, обмежуйте час, проведений ними в Інтернеті.

Навчайте дітей розпізнавати фейкові новини: Умови воєнного стану можуть призвести до поширення дезінформації та фейкових новин. Навчіть своїх дітей перевіряти джерела інформації та розпізнавати фейкові новини. Поясніть, що важливо перевіряти достовірність інформації, перш ніж ділитися нею.

Підтримуйте безпеку пристроїв: Впевніться, що пристрої, якими користуються ваші діти, мають оновлені програмне забезпечення та антивірусне програмне забезпечення. Навчіть їх використовувати сильні паролі та захищати свої пристрої від несанкціонованого доступу.

Спілкування з закладом: Зв’яжіться зі школою, щоб дізнатися про їхні заходи з кібербезпеки та інформаційної безпеки. Дізнайтеся, які ресурси та програми вони використовують для навчання дітей безпечному користуванню Інтернетом.

 

Зберігайте спокій і підтримку: Умови воєнного стану можуть бути страшними та непевними для дітей. Будьте підтримкою та забезпечуйте їхню емоційну безпеку.

Сайт МОН України: https://mon.gov.ua/ua/osvita/pozashkilna-osvita/vihovna-robota-ta-zahist-prav-ditini/bezpeka-ditej-v-interneti