В червні 2023 року 6 педагогів закладу (Огієнко О.М., Луньової О.В., Смирнової А.В., Ужви А.П., Шараварової С.Д. та Овдієнко О.С.)  пройшли навчання за програмою «GOOGLE DIGITAL TOOLS FOR EDUCATION/ цифрові інструменти GOOGLE для освіти» (базовий рівень). Всі учасники навчання отримали сертифікати. Середній рівень навчання опанували Огієнко О.М., Смирнова А.В., Луньова О.В. і отримали сертифікати. Набутті знання дають педагогам змогу використовувати в професійній діяльності мобільні та комп’ютерні пристрої під час створення анкет для батьків, опанування сервесу Google Meet, де можна проводити високоякісні й безпечні відеозустрічі та дзвінки.

Участь у вебінарах, публікація авторських напрацювань

 та отримання сертифікатів

 

за період дистанційного режиму роботи з 16.03.2020 по 24.04.2020

Download
Участь у вебінарах.pdf
Adobe Acrobat Document 1.7 MB

Тема досвіду:“Методична робота з педагогічними кадрами з патріотичного виховання дітей дошкільного віку”

Автор досвіду: вихователь-методист Огієнко Ольга Миколаївна

Провідна ідея: Національна ідея як складова патріотизму є світоглядним орієнтиром у системі освіти, виховання, у сфері соціалізації особи. Відображає усвідомлену та офіційно визначену стратегію патріотичного виховання, яка повинна гармонійно відображати життя народу та потреби на його розвиток, виконує функцію духовної основи саморуху й поступу українського суспільства.

Рік узагальнення: 2017 рік

 

 

Тема досвіду:«Логіко-математичний розвиток дітей через дидактичні ігри»

Автор досвіду: вихователь Рожнова Ірина Іванівна

Провідна ідея: Граючись, дитина може не тільки закріпити раніше отримані знання, але й здобувати нові навички, уміння, розвивати розумові здібності.В роботі з логіко – математичного розвитку дошкільнят важливо, щоб кожна гра приносила дітям не тільки радість і задоволення, а ще й користь. 

Рік узагальнення: 2020 рік 

Тема досвіду:  «Інтегровані заняття – засіб формування у дошкільнят цілісної картини світу»

Автор досвіду: вихователь Ужва Антоніна Петрівна

 

Провідна ідея: Інтегрований освітній процес у дошкільних закладах – це цілеспрямований і систематичний процес об’єднання освітніх напрямів під час спеціально організованої взаємодії педагогів і вихованців, спрямований на вирішення освітніх завдань на основі інтеграції змісту освіти та видів дитячої діяльності.

Рік узагальнення: 2021 рік

Тема досвіду: "Розвиток музичних здібностей дітей через дидактичні ігри"

Автор досвіду: музичний керівник Донцова Олеся Вікторівна

Провідна ідея: є припущення, що використання дітьми системи розроблених музично-дидактичних ігор, що характеризуються барвистістю і образністю дидактичного матеріалу, зробить позитивний вплив як на розвиток сприйняття окремих властивостей музичних звуків, так і на цілісне сприйняття музичних творів. Ефективність дії ігор залежить від їх структури, функцій і продуманої послідовності їх пред'явлення дітям.

Рік узагальнення: 2021 рік