Правила поведінки здобувачів освіти дошкільного підрозділу під час дистанційного навчання

·         Дотримуватися режиму дня, лягати та прокидатися вчасно.

·         Відвідувати онлайн-зарядку та онлайн-заняття у гарному настрої.

·         Слухатися, поважати батьків, вихователів та допомагати їм в усьому.

·         Якщо  щось болить, сказати про це вихователю.

·         Завжди пам’ятати  про ввічливі слова.

·         Спочатку подумати, потім зробити.

·         Поважати всіх своїх друзів.

·         Вміти ділитися своїми іграшками.

·         Під час сигналу повітряної тривоги спутитись в укриття.

·         В укритті бути уважним та зосередженим , виходити тільки по завершенню повітряної тривоги.

·         Одягатися за погодними умовами.

·         Берегти іграшки, прибирати їх після гри.

·         Під час заняття бути уважним і виконувати завдання самостійно.

·         Збираючись на прогулянку, прагнути самостійності.

·         Намагатися завжди виглядати охайно.

·         На прогулянці слухати батьків та бути уважним.

·         Після прогулянки, охайно складати свої речі у шафу.

·         Перед прийняттям їжі обов’язково мити руки з милом.

·         Після туалету обов’язково мити руки з милом.

·         Під час прийому їжі намагатися бути охайним, не заважати іншим та не поспішати і не розмовляти.

·         Під час тихої години спати та відпочивати.

·         Гратися з усіма та вміти організувати свою гру.

·         Якщо  когось образив, вміти вибачитися.

·         Вміти дочекатися своєї черги.

·         Завжди казати правду.

·         Сприймайти поради та зауваження від дорослих як допомогу.

·         Намагатися дотримуватися цих правил.

 

·         Рости веселим та кмітливим і  тоді можна змінити цей світ на краще.

А ТАКОЖ:

1.Навчатись за розкладом.

2. Під час асинхронних занять:

- Одягнутись, причесатись, підготувати за потреби відповідний матеріал, не їсти під час занять, не кричати, не бігати по кімнаті, уникати зайвих розмов тощо. Не відволікайся!

- Приєднуємось на заняття вчасно.

- Вмикаємо мікрофон і камеру.

- Коли вихователь пояснює,  мікрофон вихованця вимкнутий. Почнеться обговорення – і педагог запропонує ввімкнути мікрофони.

- Беремо участь в діяльності заняття.

- Користуватись функцією «підняти руку» або просто піднести руку, щоб поставити запитання чи відповісти на запитання педагога.

- Малювати на екрані заборонено!

- Виконуємо завдання онлайн-заняття.

3. Під час асинхронних занять:

- Дотримуватися правил поводження з гаджетами.

- Уважно переглядати матеріал;

- Виконувати завдання.

 

 

4.Коли звучить сигнал повітряної тривоги, педагог припиняє онлайн-заняття, повідомляють дітей про тривогу та необхідність сховатися в  безпечному  місці.