Участь у вебінарах, публікація авторських напрацювань
та отримання сертифікатів
за період дистанційного режиму роботи з 16.03.2020 по 24.04.2020
Тема досвіду:“Методична робота з педагогічними кадрами з патріотичного виховання дітей дошкільного віку”
Автор досвіду: вихователь-методист Огієнко Ольга Миколаївна
Провідна ідея: Національна ідея як складова патріотизму є світоглядним орієнтиром у системі освіти, виховання, у сфері соціалізації особи. Відображає усвідомлену та офіційно визначену стратегію патріотичного виховання, яка повинна гармонійно відображати життя народу та потреби на його розвиток, виконує функцію духовної основи саморуху й поступу українського суспільства.
Рік узагальнення: 2017 рік
Тема досвіду:«Логіко-математичний розвиток дітей через дидактичні ігри»
Автор досвіду: вихователь Рожнова Ірина Іванівна
Провідна ідея: Граючись, дитина може не тільки закріпити раніше отримані знання, але й здобувати нові навички, уміння, розвивати розумові здібності.В роботі з логіко – математичного розвитку дошкільнят важливо, щоб кожна гра приносила дітям не тільки радість і задоволення, а ще й користь.
Рік узагальнення: 2020 рік
Тема досвіду: «Інтегровані заняття – засіб формування у дошкільнят цілісної картини світу»
Автор досвіду: вихователь Ужва Антоніна Петрівна
Провідна ідея: Інтегрований освітній процес у дошкільних закладах – це цілеспрямований і систематичний процес об’єднання освітніх напрямів під час спеціально організованої взаємодії педагогів і вихованців, спрямований на вирішення освітніх завдань на основі інтеграції змісту освіти та видів дитячої діяльності.
Рік узагальнення: 2021 рік
Тема досвіду: "Розвиток музичних здібностей дітей через дидактичні ігри"
Автор досвіду: музичний керівник Донцова Олеся Вікторівна
Провідна ідея: є припущення, що використання дітьми системи розроблених музично-дидактичних ігор, що характеризуються барвистістю і образністю дидактичного матеріалу, зробить позитивний вплив як на розвиток сприйняття окремих властивостей музичних звуків, так і на цілісне сприйняття музичних творів. Ефективність дії ігор залежить від їх структури, функцій і продуманої послідовності їх пред'явлення дітям.
Рік узагальнення: 2021 рік